Closing the Loop organiseert op 3 juli een gratis, online webinar over impact storytelling en hoe bedrijven effectiever kunnen communiceren over hun maatschappelijke meerwaarde.
Onder de titel ‘Positive stories. Stronger brands. Happier customers’ biedt de sessie inzichten in hoe merken hun verhaal kunnen afstemmen op de waarden en verwachtingen van hun doelgroep. Het webinar brengt drie sprekers samen die elk vanuit hun eigen expertise ingaan op wat effectieve merkcommunicatie in 2025 vraagt.
Praktijkvoorbeelden en inzichten van experts
Sprekers zijn onder andere Thomas Kolster, auteur van Goodvertising en internationaal expert op het gebied van purpose-driven marketing. Hij legt uit waarom veel merkverhalen hun doel missen en hoe bedrijven aansluiting kunnen vinden bij wat voor klanten écht belangrijk is.
Daarnaast geeft Ana Maria Alvarez, Marketing Director bij Closing the Loop, een kijkje achter de schermen van de bekroonde One for One-campagne van Vodafone Duitsland. Ros Hunt, ervaren communicatiestrateeg, modereert het gesprek en brengt inzichten mee uit haar werk met internationale merken.
Het webinar van Closing the Loop richt zich op professionals in marketing, communicatie en merkstrategie. Deelnemers krijgen praktische handvatten om hun boodschap te versterken. Ook om klantbetrokkenheid te vergroten en duurzaamheid op een geloofwaardige manier te integreren in hun communicatie.
De sessie vindt plaats op woensdag 3 juli van 15:00 tot 16:00 uur (CEST) en is gratis toegankelijk. Aanmelden kan via deze link.