Fixers is vanaf 21 juli officieel geautoriseerd door Samsung voor het uitvoeren van mobiele reparaties aan Galaxy-smartphones.
Met deze samenwerking mag Fixers voortaan gebruikmaken van originele Samsung-onderdelen en gecertificeerde technici inzetten voor reparaties aan toestellen uit de Galaxy S-, A-, Flip- en Fold-series. Klanten kunnen terecht voor uiteenlopende defecten. Denk aan schade aan het scherm, de achterkant, de batterij of de oplaadpoort, zowel binnen als buiten de garantietermijn. Autorisatie door Samsung is vrij zeldzaam in de Benelux. Tot nu toe was alleen Reparatiewinkel van Jan Post volledig gecertificeerd door de Koreaanse grootmacht. Fixers krijgt nu dus toestemming voor officiële mobiele reparaties.
FixersBuzz
De reparaties vinden plaats op locatie, waarbij de zogenoemde FixersBuzz binnen een uur op de gewenste locatie arriveert. Deze FixersBuzz is 100 procent elektrisch. Op locaties voert een Samsung-gecertificeerde engineer de reparatie uit, die doorgaans binnen zestig minuten is afgerond. Of de klant zich nu thuis bevindt, op kantoor of onderweg is: de service is volgens Fixers volledig ingericht op gemak, snelheid en betrouwbaarheid.
Fixers, het bedrijf van Benjamin Albers, start de mobiele service in de regio Amsterdam. Ze verwachten de komende tijd uit te breiden naar andere steden in Nederland. De samenwerking met Samsung volgens Fixers de ambitie om “hoogwaardige en toegankelijke smartphone-reparaties aan te bieden, met de zekerheid van officiële onderdelen en vakmanschap.”
Meer informatie over deze service is te vinden op www.samsung.fixershome.nl.