Fairphone doet dit jaar voor de tweede keer mee aan het Nederlands Paviljoen op Mobile World Congress (MWC24), van 26 tot en met 29 februari in Barcelona.
Fairphone, opgericht in 2013 is een van de exposanten op het Nederlandse paviljoen en creëert duurzame producten zo transparant mogelijk. Dat wekt steeds meer de aandacht, en volgens het bedrijf is er dit jaar extra interesse uit landen als Duitsland en Frankrijk. Fairphone geeft dan ook aan dit jaar contact te zoeken met besluitvormers bij de top-5 providers en resellers aldaar. Namens Fairphone zijn Noud Tillemans (CFO en Marketing Director) en Corné le Clercq (Commercial Director) aanwezig.
Positieve veranderingen
“Door eerlijkheid, milieubewustzijn en sociale impact voorop te stellen, inspireert Fairphone positieve verandering in de technologiesector en daarbuiten”, aldus Fairphone. “De missie op MWC is het vergroten van de merkbekendheid, verkoop en beschikbaarheid van onze producten, het bereiken van een bredere doelgroep, en het versterken van onze partnerschappen. Ze hopen ook in contact te komen met potentiële nieuwe klanten en branchegenoten.”
Op MWC komen Meer dan 100.000 bezoekers, 2.500 exposanten en ruim 800 operators af, inclusief het hele ecosysteem eromheen dat daarbij hoort. Het is daarmee een strategische beurs voor de Nederlandse overheid
Toegang tot de delegatie inclusief toegangskaart tot MWC en de netwerkavonden op zondag- en maandagavond zijn te verkrijgen via anke@ecosystemservices.nl. Meer informatie is te vinden op www.nlmwc.com.